להימלט ללגונה הכחולה -מלונות באילת מבצעים

החיים הם לא פיקניק. זהו משפט שמתרוצף בראשי כבר שנים, אבל החלטתי שהוא כלל לא מתאים לי ואולי אני צריכה להגיד לו שלום ולמחוק אותו מהלקסיקון שלי.

החיים בהחלט יכולים להיות פיקניק אחד גדול ומתמשך ואני רוצה לשאוף לזה בחיי.

אמנם חיי השגרה שלי עמוסים ורצופים בעבודה ובמטלות ומשימות אינסופיות, כמו כולנו בעצם, אך חשובים לי ההפוגות שבגרה ואני יודעת לקחת גם פסק זמן לנופש או חופשה שתעשה טוב לי ובני משפחתי.

וכך, בעודי חושבת על הפיקניק הבא, שיהיה שזור בחיי, אני מחליטה לחפש אחר מלונות באילת מבצעים יכולים לבוא בחשבון גם לכיס שלי.

ואחרי החלטה שכזאת אני ניגשת למשימה המלהיבה, כי אין כמו החלטה על חופשה באילת, ואני נכנסת לרשת ומקלידה מלונות באילת מבצעים ובין רגע עולים מולי כל כך הרבה אשפרויות מדהימות לנופש העתידי שנעשה בקיץ.

כל כך הרבה מלונות באילת מבצעים שאי אפשר להישאר אדישים. מגיוון האפשרויות מבלבל אותי לרגע ואני מחליטה על חיפוש ממוקד יותר לפי תאריכים ומלונות שאני מכירה. גם כאן התוצאות הן מפתיעות ושוב עולי מולי כל כך הרבה הפםתעות נעימות תחת הכותרת מלונות באילת מבצעים באוגוסט.

כנראה שהחיים הם כן פיקניק אחד גדול, אם יש מיגוון כזה גדול של אפשרויות למלונות באילת מבצעים בקיץ. וכך אני משוטטת בין אתרי מלונות וכבר חולמת על החופשה בקיץ.

ולמרות שאני יושבת מול המחשב במרד אפרורי אני כבר רואה את עצמי בבגד ים וחלוק לבן בבריכה אל מול נופים של הרי אילת באחד המלונות הכי טובים שמצאתי מבין כל אותם המלונות באילת מבצעים מיוחדים וזולים שאיפשרו לי להגיע ולהנות מכל הטוב הזה.

כנרה שהחלום שלי לא היה רחוק כלל מהמציאות, כי אחרי שהזמנתי את אחד המלונות באילת מבצעים שהיו באינטרנט, לא עבר זמן רב ומצאתי את עצמי בזמן אמת יושבת בכסא נח רגל על רגל וכוס יין ביד במרפסת של הבריכה במלון האילתי הקסום הזה.

יושבת ומחייכת ונהנית מהנוף המושלם של הרי אילת וחושבת לעצמי עד כמה החיים יפים, ממש כמו פיקניק אחד גדול ומתמשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *