מלונות באילת – מוקד התיירות של כולנו

מלונות באילת מהווים פיתרון ללינה גם עבור תיירות חוץ אך גם עבור תיירות פנים. ישנם לא מעט משפחות ישראליות שבוחרות להשאר בארץ ולצאת לחופשה באילת ולכן, מלונות באילת מלאים גם באוכלוסיה הישראלית וגם בתיירים שפוקדים את הארץ. הם מציעים מגוון רחב יותר של אפשרויות אפילו אחד ליד השני. בית מלון יוקרתי עם חדרים ענקיים ליד בית מלון 3 כוכבים לאלה שבאו רק לישון ולא יותר מזה.

אילת היא אמנם עיר קטנה, אך נבחרה להיות מוקד התיירות של ישראל. מלונות באילת גדולים יותר ומרשימים יותר. הרבה מהם נמצאים במוקד בילוי וליד מרכזי קניות ומהווים חלק בלי נפרד מחווית חופשה לכל אחד. ישראלים רבים לנים במלונות באילת בגלל הנגישות, אפשר ברגע האחרון לקחת אוטובוס לאילת, או טיסה ולסגור דיל לחופשה. אם זה בעונות החלשות – אז אפילו מבצעים משתלמים לכל כיס. הקרבה לבית הופכת בתי מלון באילת לנגישים לכל ועונים על האופציה לחופשה ספונטנית.

עבור תיירים, אילת היא עיר תוססת וחיה, יש שמכנים אותה “וגאס הישראלית”. יש בה כל מה שתייר צריך. בתי מלון מפוארים, מרכזי קניות, ים, מסיבות ועוד תיירים להרגיש איתם בנוח. והמחירים גם מוזלים יותר מבשאר הארץ משום שבאילת המחירים הם ללא מע”מ. מלונות באילת מהווים עבורם פתרון לינה יותר איכותי מבתי המלון במרכז בגלל התחרות הרבה שיש בין בתי המלונות. אמנם יש הרבה צעירים שיעדיפו להוזיל עלויות ולישון באכסניות אך יש גם מלונות באילת שהם מאוד מוזלים ומתאימים יותר למטיילים התרמילאיים ולא לנופשים שבאים להתפנק בחדר טוב. והכל כמובן במרחק הליכה משדה התעופה ומתחנה מרכזית.

כאמור, מלונות באילת הם אופציית הלינה המועדפת על הנופשים השונים. הם ממוקמים באיזורים מרכזיים ומציעים שפע של פעילויות. סוגי בתי המלון ואופציות הלינה באילת כל כך רחבים שניתן למצוא שם מקום ללון לכל מטרה, אם זאת חופשה משפחתית, טיול תרמליאי בארץ, זוג בירח דבש או סתם כמה חברים שבחרו לנפוש בספונטניות. יש מענה להכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *