מלונות בירושלים – החופשה החלומית

לא סתם מיליוני אנשים ברחבי העולם רוצים להגיע לבקר בירושלים. ירושלים היא עיר קסומה ושופעת תרבויות שונות ומגוונות, קדושה וחשובה לשלושת הדתות ועל כן, מהווה את מוקד התיירות החשוב ביותר במדינת ישראל. מעבר למטיילים הישראלים והמקומיים, ירושלים מהווה מוקד משיכה גדול מאוד עבור תיירים מחוץ לארץ. אז מה עוד מיוחד בה?

לסגור מלונות בירושלים זאת החלטה מעולה עבור התייר המקומי ועבור תייר החוץ. העיר מציעה אתרי מורשת בינלאומיים, אתרים היסטוריים עם ערכים שנוגעים לכלה דתות, בניה באבנים ירושלמיות שנותנות לעיר נוף ואופי אחרים, וכל זה, לצד פעילויות רבות ומגוונות, שופינג, מתחם בתי קולנוע ענק ושווקים תוססי חיים. לסוגרים מלונות בירושלים בשיא החורף למשל, יזדמן אולי, לצפוף בשלג שכל כך נדיר פה בארצנו.

מלונות בירושלים בדרך כלל מלאים בתיירים מכל הסוגים. יהודים, מוסלמים ונוצרים. משפחות, זוגות, צעירים,אנשי עסקים, קבוצות תגלית וקבוצות תיירים שונות. ירושלים מהווה בעצם מוקד יציאה למכל מיני פעילויות באיזור ולכן הרבה מאוד ממארגני הטיולים יעדיפו ללון במלונות בירושלים. משם אפשר לצאת לטיולים בהרי ירושלים, ביקבים באיזור, בחברון וגדר ההפרדה שמהווה נקודת עניין חשובה להרבה מאוד מבקרים. בנוסף, מלונות בירושלים סובלים פחות מאובר בוקינג שבתי מלון באילת סובלים ממנו בחודשי הקיץ, והסיבה היא, שירושלים היא בחירה פחות פופלרית לחופשה משפחתית בישראל, שכן, אנשים שמתגוררים במרכז רוצים להרחיק כמה שיותר, ולכן אילת והצפון מתמלאים מאוד בעיקר בחודשים אלו. בנוסף, הנוף השונה והמיוחד של ירושלים, מביא לפעמים מלונות בירושלים להתאים את עצמם אליו. כך לדוגמה, רשת מלונות קיסר, שמרה על העיצוב הירושלמי בבית המלון שלה שממוקם שם. אבנים ירושלמיות מכסות את המבנה. זה מקנה מראה ייחודי לבית המלון וכמובן משתלב בנוף הירושלמי.

לסיכום, מלונות בירושלים יכול לסגור לכם אחלה של חופשה. עם הרבה מרחב, פנאי, תרבות ולמידה מעשירה תוכלו להנות מהחופשה המושלמת. העיר גדולה מאוד ומלאה בסיפורים מרתקים על ההיסטוריה שלנו כעם ועל ההיסטוריה של עמים אחרים. כמובן שמלונות בירושלים מציעים גם פנאי מפנק כמו בריכה, ספא, טיפולים וחדרים גדולים ומלכותיים, אבל כל זה רק תוספת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *