מלונות בירושלים – הבחירה המורכבת

לכבוד יום הנישואים של ההורים שלנו החלטנו לקחת אותם למסע בזמן של הזוגיות שלהם. הורי הכירו בירושלים בזמן הלימודים באוניברסיטה. אמא שלי למדה משפטים ואבא שלי למד כלכלה. החיבור בינהם היה מיידי. הם נפגשו באיזה קורס משותף והאהבה שלהם הייתה אהבה ממבט ראשון. החלטתי שלכבוד האירוע המשובח נארגן להם כל האחים משחק של חפש את המטמון אשר יעקוב אחרי המסלול שלהם בירושלים ועד לתל אביב שזה הבית שבו אנחנו גרים ושם נערוך מסיבה גדולה. על הדרך רצינו לתת להם לילה באחד מהמלונות בירושלים כך שתשולב גם חופשה על הדרך.

את המשחק החלטתי להתחיל באולם הגדול שבו הכירו. מאחר ומדובר באוניברסיטת ירושלים, האולם הוא אותו אולם ואז החוויה האותנטית נשמרת ונשארת. מהאולם שלחתי אותם למסעדה הראשונה שהלכו לאכול בה ארוחת ערב. היא ממוקמת בין מספר מלונות בירושלים אז היה לא פשוט להגיע אלינו בתחבורה ציבורית אבל ידעתי שהם יסתדרו. אחרי המסעדה שלחתי אותם למלון הראשון מבין המלונות בירושלים בו ישנו בסוף שבוע הראשון שלהם יחד ואחר כך שלחתי אותם ליער בן שמן שזה איפה שאבא שלי הציע לאמא שלי נישואים. בכל מקום שתלנו רמז שמכוון אותם למקום הבא. החלטתי שאחרי יום שלם של סיבובים מן הראוי שיישארו לישון באחד מהמלונות בירושלים כך שאת היום למחרת יוכלו לבלות בכל אופן שיתחשק להם.

בין אם להסתובב בעיר ובין אם ברביצה במלון. עשיתי סקר שוק לגבי המלונות בירושלים על מנת לבדוק מה המלון שהכי יתאים לצרכים של ההורים שלנו. הם אוהבים מלונות בוטיק אשר אינם עמוסים באנשים ולאו דווקא במרכז העניינים. אמנם אנחנו גרים בתל אביב אבל אנחנו גרים בבית אשר יש הרבה שקט מסביב עד די כך שאפילו שומעים את הציפורים שרות בבוקר. רציתי מלון שיהיה בוטיק אבל לא יקר וכבד מדיי. אחרי חיפושים של כמה שעות מצאתי את המלון המשולם מבין המלונות בירושלים שעמדו לשירותי שאפילו היה פנוי בימים שרציתי שנערוך להם את המשחק של חפש את המטמון. שמחתי שהכל הסתדר כמו שרציתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *