ציוד לטיולים

לא תהיו במתח כשדקטלון בשטח: ציוד הקמפינג של דקטלון מגיע לישראל

מתכננים טיול ורוצים להיות בטוחים שלא שכחתם כלום? ציוד הקמפינג של דקטלון עושה עלייה אל הסניפים בישראל, מה שאומר שמהיום אפשר למצוא כל מה שצריך במקום אחד

את רשת דקטלון אי אפשר שלא להכיר, בייחוד אם אתם שייכים לאנשים שנהנים מפעילות ספורטיבית. ענקית הספורט הצרפתית שנוסדה בשנת 76 כבר כבשה את העולם, ומתהדרת בלמעלה מל-1,300 סניפים בעשרות מדינות. אלינו היא הגיעה לפני כשנתיים, ומאז פתחה מספר חנויות בהן ניתן למצוא בגדי ספורט ואביזרים בקטגוריות שונות בהן ריצה, שחייה, גלישה, יוגה, רכיבה, פילאטיס ועוד. ישנם מוצרים המתאימים לגברים, נשים ואפילו לילדים. 

ציוד קמפינג
אל תתפשרו

אבל מה לגבי חובבי הטיולים? אם גם אתם אוהבים לטייל, יש לנו חדשות טובות במיוחד עבורכם. מעכשיו, גם חובבי הקמפינג יוכלו להתחדש בדיוק במה שהם צריכים, בזכות ציוד לטיולים וקמפינג של דקטלון שמגיע אל הסניפים בישראל. הכוונה היא לציוד מחנאות שישדרג כל טיול, החל מטיול יום קצר ועד לטיול שטח ארוך יותר. מאחר שמדובר ברשימה לא קצרה בכלל, אין דבר יותר מהנה מאשר הידיעה שתוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים כדי לצאת לדרך במקום אחד. בדגש על הפריטים החשובים ביותר שמהווים את הבסיס לכל טיול. 

דקטלון
דקטלון

ארזתם לבד או עם דקטלון?

גם אם נדמה לנו שאנחנו יודעים פחות או יותר מה נחוץ לטיול או חופשה מחוץ לבית, ברגע האמת תמיד מתברר ששכחנו לקחת משהו. להבדיל מטיולים עירוניים, טיולי שטח בחיק הטבע לא מתקיימים בסביבה שבה קל לאתר את הפריטים בחסרים. מה שהופך את ההצטיידות מראש לקריטית במיוחד. 

בדקטלון תוכלו לרכוש בקלות את כל פריטי החובה לכל רגע בטיול שלכם. החל מהגדולים מביניהם, כמו אוהל נוח ונעים לקמפינג, כסאות קמפינג ושולחנות, ועד לקטנים שעושים את ההבדל כמו רשת יתושים, כיור רחצה מתקפל וקומפקטי וכדומה. בנוסף, תוכלו גם להצטייד במוצרים שפשוט אסור לוותר עליהם ויכולים אפילו להציל חיים, בהם פנסי ראש, מטען נייד לנסיעות, ערכת עזרה ראשונה, שמיכת הישרדות שמגנה מפני קור וחום ועוד. 

מגיעים עד אליכם

רוצים להקדיש זמן לטיול ולא לבזבז אותו על קניות? גם כאן דקטלון כבר חשבו עליכם. את ציוד הקמפינג לטיול הבא שלכם תוכלו למצוא באתר של דקטלון, עם המידע המלא על צבעים, מידות, תכונות עיקריות של המוצר וכל מה שצריך לדעת כדי לבצע קנייה חכמה. הזמנת בעלות של 200 ₪ ומעלה? תיהנו אפילו ממשלוח חינם עד אליכם. לחילופין, אם אתם רוצים לעבור בחנות רק לצורכי איסוף, תוכלו לבצע את הקנייה בנוחות מהבית ולקבל עדכון כאשר ההזמנה שלכם מוכנה לאיסוף עצמי מאחד מסניפי הרשת – ראשון לציון, נתניה, תל אביב או BIG קריות. עכשיו רק נותר לקבוע את הטיול הבא!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *