בית מלון בירושלים- 5 סיבות ללון שם ולא בת”א

ירושלים היא עיר מיוחדת, מעבר להיסטוריה העשירה ומגוון התרבויות, יש בה משהו שאין באף מקום אחר, ואולי הדבר הזה נובע בגלל המגוון וההיסטוריה, אך זה לא משנה, כי אם אנחנו הולכים לנון שם בחופשה, אנחנו נתעטף באוויר הירושלמי ובמה שהוא מכיל בתוכו. ראו הוזהרתם, סכנת התמכרות!

היסטוריה- אם אתם אנשים שמחפשים משמעות בחייהם, שאוהבים לחיות חיים מלאים בתוכן מהעבר שמשפיע על ההווה ומשפיע על העתיד אין צורך להסביר לכם למה בית מלון בירושלים הוא המקום בשבילכם. כל אבל ברחוב מלאה בהיסטוריה של עם ישראל ושל עמים נוספים, בכל פינה נכתב סיפור, בכל חריץ בקיר אפשר לראות את העבר העשיר בסיפורי גבורה, אמונה, אחדות ועם. מעבר לכך מוקדי התיירות המוכרים והפחות מוכרים מהווים מוקדי עליה לרגל מכל העולם ובתור ישראלים הם בעלי משמעות עמוקה הרבה יותר בשבילנו. מה שבית מלון בירושלים גם מכיל בתוכו.

חיי לילה- במעבר חד עברנו לצד המצריך את מנורות הרחוב המאירות את האבנים הירושלמיות בדרך למרכז העיר. חיי הלילה תוססים בירושלים, אם כי קשה להגדיר אותם במילה אחת כמו ”תוססים” אלא רק לנסות לתאר אותם במשפט או שניים. כשיוצאים מהמלון בירושלים ומגיעים למרכז העיר, הרחוב החשוך מואר בנקודות בודדות במרחקים של כמה מטרים אחד מהשניה על ידי שלטי הניאון של הברים הרבים המסודרים בשני שורות משני צידי המדרחוב. בין מרפסות המסעדות המגוונות נוכל למצוא כניסות צדדיות חשוכות לגמרי של מועדוני מחתרת שמלאים בתיירים וככה הרחוב נמשך כאילו עד אין סוף מלא בסמטאות וסיפורים שאפשר להבין רק בלילה.

אוכל- ירושלים נחשבת כאחת מהערים המובילות בתחום האוכל בישראל אם לא המובילה ביותר. מבחר עשיר של מסעדות של השפים הטובים ביותר, עם קולינוריה מכל הסוגים ומכל התרבויות. מסעדות מסוגננות מתחבאות בכל פינה ואפשר למצוא אותם באינטרנט או במדריכי התיירים. אך לא חייב לצאת מהמלון בירושלים כדי להנות מאוכל מצוין, רמת הקולינוריה בבית המלון בירושלים גבוהה מאוד ואתם תהנו גם ממנה.

מתחמי הקניות עשירים בחנויות עם תוגי אופנה מכל העולם, מתחם מרכזי הוא מתחם ממילא הנמצא סמוך לכותל המערבי, בנוי כולו מאבן ומתאים את עצמו להלך הרוח של הסביבה הקדושה שהוא נמצא בה. האווירה היא אירופאית מדהימה והמסעדות מספקות אוכל ברמה גבוהה מאוד, כמו כן יש את שוק מחנה יהודה שידוע באוכל המשובח שהוא מציע ועוד ועוד..

בית מלון בירושלים זול יותר, והאווירה בו תהיה רגועה יותר, הנוף מהחדר שווה את הכל כשמסתכלים מהחלון לקראת הערב ורואים את העיר הלבנה מנצנצת באורות של חלונות הבתים, ההרגשה היא מחשמלת ורק מי שחווה אותה יכול להעיד על כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *